31 december 2022

Gott slut och Gott Nytt År!

 


Vill bara önska Dig ett gott slut på 2022 och ett Gott Nytt År! Hoppas på ett friskt och fredligt 2023 med många trevliga stunder och utflykter för egen del. 

Vallmo är en favorit även om den är väldigt förgänglig eller kanske är det just därför som den blir så speciell. En påminnelse om att det mesta är förgängligt och det gäller att njuta av det som är för stunden.

Känner mig tacksam för 2022 som haft många höjdpunkter umgänge med familj och vänner, utflykter och resor. Jag har blivit firad högt och lågt och känner mig glad för mina 60 år. Även om mycket hemskt hänt i världen i det större perspektivet och mycket känns osäkert på många fronter just nu. 

Ett helt oskrivet år ligger framför oss. Hoppas det blir ett bra år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.