23 juni 2019

När stilen är genomförd


Nu har jag precis semester från det här härliga stället. Hem till Gården i Västerås. 
Just inga konferenser under sommaren men full fart ändå med boende gäster och den nyöppnade Bistron. Avslutade med att mina gamla arbetskamrater var här och åt en härlig sommarbuffé och hade lite konferens/ personalmöte i den största konferenslokalen Stora Stallet. De var så nöjda.

Så här fint det har blivit på den nya innergården till  nyöppnade Bistron och Caféet. 
Verkligen genomförd stil in i minsta detalj. De gör det så bra! Pizzorna som serveras här är de allra godaste surdegspizzor. Finns en massa annat gott också. Man får hålla utkik på instagram och facebook på hemtillgardenboutiquehotel för öppettider. Men oftast onsdag till lördag om det inte är abonnerat. 

Bakom fönstren växer tomater. I en annan odlingslåda plockade jag citronmeliss till konferensens dessert. Så får man hålla ett litet öga på himlen för det är ju några kuddar och fort få undan om det kommer en skur. Men det är ju bland annat de som gör det så mysigt att sitta där ute och viss del har också tak.

Familjen har en vespa också. Lite Italien och sommar över det fordonet. Behöver jag skriva att den är röd och vit. :)  Ja det blir lite som med Hejdå Macken! Man säger nästan gärna Hejdå Gården!        när man går hem från det här stället. Men vi ses igen i augusti.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.