26 september 2015

Dagen idag


Dagen idag blev speciell. Ett litet efterlängtat flickebarn såg dagens ljus. Min fina guddotter blev mamma och min barndomsvän blev mormor. Så jag får väl skämtsamt kalla mig gudmormor då :)

Så skönt när allt går bra när små mirakel kommer till världen. 

Vi var kvar i stugan sen i torsdagskväll så mycket mer helg det blev när fredagen var ledig.
Vi har hunnit med en hel del höstfixande men även slappat och idkat stugmys.

Min lillebror kom förbi idag på kaffe med dopp i dubbel bemärkelse. Vi tog säsongens antagligen sista dopp i sjön alla tre, jag mannen och brorsan. Igår var det 15 grader tror inte det var kallare idag. Skönt var det alla fall, särskilt efteråt. Det andra doppat var det inte så bevänt med Bragokex var det enda huset förmådde.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.