17 november 2013

Fixat med några klick

Då så bilderna på bloggen är tillbaka. Jag fattade väl att det var något jag själv gjort men inte riktigt vad jag gjort. Lite svårt att se ett samband eftersom det var bilder lite här och var som inte syntes längre i gamla inlägg. Hade det varit bilder efter ett visst datum som försvunnit hade jag förstått mer. Men det var jag som hade ordnat lite med inställningarna hur jag delade vissa album. Nu är det fixat med några klick. Så tack för tips och engagemang. Nu är jag på banan igen precis som spårvagnen i San Francisco på bilden nedan. Bara att tuta och köra. 
 



4 kommentarer:

  1. Vad skönt att det ordnade sig :) Gick förbi ert hus idag, utvecklingssamtal med chefen, i promenadform. Du tar väl mycket före och efterbilder på köket. Vad blir det för luckor, färg? Har inte lärt mig namnen än på nya serien än...

    SvaraRadera
  2. Jag knäppte några före-bilder :) Det blir inte oväntat vitt, luckorna heter Bodbyn. Inte jättestor skillnad på upplägget vi vill ju ha kvar vårt gamla tittfönster mitt i alltihopa. Men det känns jättebra och börjar falla på plats. Det blir lite öppna hyllor där kan man lätt kan ändra uttryck med mera färger etc efter säsong och humör.

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du löst det och bilderna är på plats igen! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var bra att det gick att fixa på ett lätt sätt. Hade sekretessat lite i överkant. ;)

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.