14 november 2015

#prayforparis #prayforpeace

Har inga bra ord för vad som hänt i Paris. 
  



Jag var så glad igår och tyckte att fredagen den trettonde var en riktig lyckodag och mannen och jag avslutade kvällen med trevlig afterwork med goda vänner. Det är ju så bra att träffas en stund på tidig kväll då får man lite kväll kvar hemma också. Det var en lyckodag för oss men i morse förstod jag att det var den svartaste fredagen för andra. Mina tankar går till de drabbade och deras nära.

Paris vill man förknippa med kärlek och det som gör livet gott inte ondska och grymhet. #parisisaboutlife
                                                        

Var rädda om varandra!



2 kommentarer:

  1. Vi tyckte också att fredagen den 13 förlöpt bra och så kom detta!!!
    / Luna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Luna! Välkommen till min blogg. Jag ska kika mer hos Dig vid tillfälle feng-shui intresserar mig.
      Ha en fin novembersöndag!
      Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.