16 april 2014

Holy cow!

Ja eller vad sägs om det här tyget?

En snygg klänning vi såg i Köpenhamn
i tyg med kossor. Hur kul som helst. Fanns med tvättbjörnar också. 
Det som var kul var att man inte såg kossorna förrän på nära håll.


Såg även en skjorta med gitarrer. 
Hade väl kunnat passa gitarrspelande sonen.
Men var lite osäker på storlek. Så vågade inte chansa.


Holy cow kunde jag nästan klämt ur mig i lördags när jag var ute en sväng 
för att stilla loppisnerven. Fyndade visserligen ingenting. 
Såg däremot en kudde som jag själv sytt runt -92. 

Undrar var den huserat sen jag skänkte bort den.
Måste ju varit särskilt bra kvalitet på sömnaden eller...
eftersom den fortfarande cirkulerade ;)



2 kommentarer:

  1. Ja erigh,Holy cow! Såläckert tyg, sån hade ja vhlat haft, om den funnits som överdel bara...läcker! Läste först att du såg din kudde i. Köpenhamn o jag tänkte wow , men det var ju nog så häftigt att den cirkulerat i dina hemtrakter i 20 år, otroligt! Vilka fina bilder från Zürich🌷🌷🌷

    SvaraRadera
  2. Ja men visst var det lite kul med kudden!

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.