24 december 2013

God Jul

Önskar Dig som kikar in här en riktigt God Jul.


 

Plusgrader och regn men det är inte så mycket man kan göra åt det
 så ingen idé att hänga läpp över vädret. I vårt kök doftar underbart av liljekonvalj.
 
Fick den söta iskonvaljen av min blomsterkompis Maria. Den har precis slagit ut lagom till julafton. Har den i ett litet fönster i köket så jag ser den som mest hela tiden från alla håll.
För det tillbringas ju en del tid i just köket runt jul.
 
Hittade en länk hos Allt om trädgård om iskonvaljer .Man kanske skulle testa att driva själv nästa år.
 
Nu ska jag stöka vidare innan våra gäster kommer.
 
God Jul! 


2 kommentarer:

  1. Vad härligt med liljekonvaljdoft mitt i julen! Och så vackra och stämningsfulla bilder...
    Ha en fortsatt god jul! Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja den är ljuvlig! God fortsättning på julen till dig också.
      Kram Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.