20 juli 2013

Mölja och Gothia

 
Idag har vi varit en sväng på Söderbärke-Möljan.
Lite marknad med hantverk och diverse underhållning till exempel kyrkbåtsrodd.
Det är verkligen man-ur-huse under Möljan.
 
Såg denna fina bil på en parkering.
Min favoritbil. 2CV4. En 2CV 2 skulle också gå an.
Har förstått att siffran står för antalet dörrar.
Min lycka var stor när vi för något år sedan mötte en hel karavan
 av just sådana bilar på väg till någon träff.
Jag är inte alls bilintresserad men de här hyser jag en särskild kärlek till.
 
 
Fyndade en fin trasmatta till stugan, blåbär och en ny väderpinne på Möljan.
 

 
 
 
Vi har haft ett par härliga och minnesrika dagar i Göteborg och Gothia Cup i veckan.
Fotboll innebär mycket känslor. Ibland blir det onödigt spännande.
 

 
 
En del adrenalin går också åt.
Det blir inte alltid som man tänkt sig.
 
 
Nästan så man inte kan se på. 
 
Bästa supportern!

Trevligt var det alla fall och vackert väder.
Härliga killar som spelade och tog sig till A-slutspel
och en massa trevliga föräldrar att umgås med.



 
 
 
 
 



 

2 kommentarer:

  1. Kul att man få vara med på ett hörn på din blogg :) kram Åse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa supportern måste ju vara med Åse om än nästan osynlig i höga gräset. Kram

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.