03 juli 2013

Katten musen tiotusen

Kommer ni ihåg att man snabbräknade så? Det gjorde jag alla fall.
Så många har också kikat in på bloggen. Tack så mycket för att ni kikar in!
Nybörjare som jag är blir jag väldigt glad för era besök och kommentarer.
 
Bjuder på några bilder från Zetas handelsträdgård där jag spenderade en trevlig ledig dag igår
med min fina vän Inger. Hon flyttar till Skåne snart med sin familj.
Lite tråkigt förstås men jag väljer att se det positivt.
Ännu en anledning att dra till Skåne!
Det är ju alltid trevligt och Malmö är ju så nära Köpenhamn.
Jag tror det blir toppen för de och önskar varmt lycka till.
 

Alltid lika vackert och smakfullt hos Zetas.
 
 
Chèvrepajen med rödbetor och rostade valnötter gick inte heller av för hackor.
 

 
Ett läckert bord med kant.
Måste lägga den idén på minnet med stenarna och trädgårdsplattan.
 
 
                 Har nog snöat in lite på klöver känner jag.

 
Smarta hållare till klätterstöden.
Kanske man kan tillverka själv?
Koner med hål i för pinnarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.