13 juli 2018

Gröna systrar


Fick ett bra tips på en fin trädgårdsbutik som jag vill dela med mig av.
Gröna systrar utanför Hudiksvall. Butiken ligger en bit ut på landet.
Vi åkte lite fel och kringelkrok först men sen kom vi som tur var rätt.
Så roligt att få lite tips på mysiga ställen när man är ute och far.

Blev helt betagen!

Bilderna får tala!

Så mycket fint och mycket rostiga detaljer.
Helt i min smak :)




Formklippt måbär skapade små trevliga bersåer i caféet.


 Dörrmattor uppspikade på planket. 
Nytt användningsområde. Har ju mina kvar sen betonggjutningen.




Vackra rostiga ormbunksklot.


Loftet i butiksdelen och 
fin dukning och rostig vas för provrör.



  Till och med vackra blommor på butikens utedass.



2 kommentarer:

  1. Ja, sådana butiker gillar jag också! Även det där med rostiga saker är fint mot allt grönt. De där ormbunksbollarna blev jag väldigt förtjust i.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var så fint där! Helt i min smak! Avslappnat och trivsamt och vackert.
      Fortsatt skön sommar!
      Kram Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.