20 januari 2019

Sydafrika


Vi har varit på en helt fantastisk resa i Sydafrika. 
I nära tre veckor har jag och G rest runt med två goda
vänner och ytterligare sex personer samt en helt suverän
guide. Så många upplevelser! Djur, människor, natur, vyer, 
mat, dryck... allt över förväntan i kontrasternas land. 

Jag har förstås tagit mängder med bilder.... Men har problem 
med överföringen till datorn just nu. Ett rent i-landsproblem. 
Hoppas på en snar lösning så jag får visa några bilder här framöver. 

Må så gott på nya året! 

Kram Annika






6 kommentarer:

  1. Men oj, så kul! Jag kan definitivt tänka mig att åka till Sydafrika och ser jättemycket fram emot att få se dina bilder därifrån!

    // AH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en fantastisk resa! Minnen för livet.
      Kram Annika

      Radera
  2. Som sagt... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Först Kina och sedan Sydafrika... Vilka upplevelser!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Sydafrika har funnits i drömmarna länge och vi har planerat i ca två år och nu blev det av. Kina var inte lika planerat men blev plötsligt möjligt och var ju så kul att få hälsa på sonen. Stora upplevelser båda resorna som tar tid att smälta. Fått hjälp med datorn men inte bilderna. Inte högsta prio. Vill ju gärna kunna göra något med de..... En fotobok till exempel. Men går inte just nu. Irriterande i-landsproblem. Men finns ju alla fall kvar i kameran ;)
      Kram Annika

      Radera
  3. Vilka underbara resor!
    Ser fram emot bilder!
    Kram Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annica! Ja hoppas det löser sig snart.

      Kramar till Dig

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.