27 maj 2014

En sådan helg

Det har varit en sådan helg som jag längtat efter och som jag kommer leva länge på efteråt.
En förlängd weekend torsdag till söndag för min del, med härliga tjejer och en massa kul har vi gjort.
Det har varit tjejhelg hos min vän Lena i Åhus. Den sjunde i ordningen. 
Det är väl ingen direkt åldersgräns på tjej eller?

Nu är det redan tisdag. Men en kort vecka. 
Mina Allium här hemma slog ut under helgen och lite fler bilder från Skåne kommer framöver. 
Det är ju en annan växtzon där...... och nära havet så jag har såklart fotat en del.




En söt morsdagsbukett från sönerna och present från mannen väntade också när jag kom hem.
Så jag kände mig välkommen och det är ju alltid kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.