23 januari 2013

Lucky star

Långkallingar eller mamelucker var ett bra val idag om man skulle ut.
Det är kallt, men vackert. Rätt tacksam över att arbeta inomhus.

Känns alla fall att det är ljusare.
Jag har en app i mobilen som visar solens upp och nedgång.
Den ger mig positiv energi, liksom solfilmen på tv. Kult!

Jag var på Friskis & Svettis ikväll ett kombinationspass core/spinning.
En av låtarna på spinningen hade refrängen Lucky star.

Då tänkte jag på vår vän T. Jag träffade en av hans fina döttrar igår.
Det kändes hoppfullt! En lycklig stjärna har lyst över rätt person!
Innerligt tacksam över det.

Ranunkler och vaxblommor från Hötorget och kornellkvistar från trädgården i vasen.




 
Kultfilmen lånad från YouTube. Snart är vi där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.