14 februari 2019

Gröna hjärtan


Alla hjärtans dag idag. Vi brukar inte fira den så speciellt. Men uppmärksamma lite.
Jag kom på att jag fotade Monsteran en dag när solen sken så skönt på verandan.
Tyckte bladet såg ut som ett slags grönt hjärta.

Jag gav hjärtgodis till personalen på mammas gruppboende.
De om några är värda att uppmärksammas lite extra. De gör ett så bra jobb. 
Varje dag året om. 

Tänker ändå lite extra idag att jag är så glad och tacksam för min familj och alla fina vänner jag har.


1 kommentar:

  1. Hej och tack för besöket på min blogg och kommentaren - så glad jag blev!
    Vilket fin monsterahjärta du visar idag. Ja, man har nog ganska mycket att vara tacksam över.
    Önskar dej en fortsatt fin hjärtansdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.