30 augusti 2015

Antik och samlarmarknad i Degeberga


 
Under vistelsen i Åhus i somras besökte vi även en antik och samlarmarknad i
Degeberga inte långt därifrån. Mannen passade på att gå en golfrunda under tiden. 
 
Var och en salig på sin konfekt.Mycket roligt att titta på!

          


    

 
Det mest udda som såldes kanske var oöppnade Coca-cola flaskor.



En och annan halmhatt :)
 



Hundskattemärken. Hade jag helt glömt att de ens funnits.


En massa grejer från svenska Amerikalinjen fick mig att tänka på en f d arbetskamrat
som jobbat på de båtarna.
 






 
De andra tjejerna fyndade lite fina grejer.
         
 
Men det enda jag köpte var faktiskt en påse körsbär! 

 
Kul att titta ändå!


               

2 kommentarer:

  1. Guten Morgen!!! Oh, da wäre ich gerne dabei gewesen! Toll und so schöne Sachen. Der Hutladen :)!
    Eine wundervolle Zeit
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken underbar marknad. Jag hade nog inte kommit därifrån med "bara" en påse körsbär ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.