25 augusti 2015

Vem tror Du att Du är?

Igår tittade vi på programmet Vem tror Du att Du är?
Tomas Ledin var första gästen för säsongen.Han är väldigt bra tycker jag.
Och tv-programmet är också trevligt

Här kommer några semesterbilder som jag förknippar med Ledin :)

Ja inte för jag på något sätt menar att han har horn i pannan eller så.
Läs vidare så förstår du kopplingen.




På väg ner till Åhus och Skåne gjorde vi nämligen ett sista stopp vid Wanås slott. Där finns en skulpturpark och utställningar, en massa konst att beskåda. Nu nöjde vi oss med att se oss väldigt lite runt och egentligen mest bara  köpa varsin kaffe och glass. Och vem stod bakom oss i glasskön om inte Herr Ledin själv i fin halmhatt och allt. :) Han och hans sällskap hade väl samma rutt som vi på ett ungefär för på kvällen skulle de spela i Tivoliparken i Kristianstad och vår plan var att stå just i Tivoliparken och lyssna. Lite kul.



 I Tivoliparken hamnade vi på kvällen och lyssnade på Ledin gjorde vi eller tjuvlyssnade för vi stod utanför staketet. Men först hade vi sammanstrålat med våra vänner i Åhus och ätit en god middag i Kristianstad och klarat värsta regnskuren under en markis. Mer bilder från Åhus kommer.
Jag hade ju turen att få  komma dit en extra gång i sommar. Inte bara till tjejträffen vi brukar ha på försommaren. Det är bonus på riktigt särskilt med tanke på hur väl det stämmer det där han sjunger att Sommaren är kort.....




1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni sprang på Tomas Ledin med sällskap där i glasskön och att ni på sätt och vis samreste lite den dagen. :) Jag hoppas att ni fick det riktigt fint i Kristianstad och Åhus och ser fram emot att se fler bilder från Åhus. :) Och tack snälla, snälla du för all värme och omtanke du lämnat i mitt kommentarfält. Det betyder så mycket ska du veta. Tack.♥

    Ha en fin tisdag och sköt om dig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.