22 maj 2013

Packar ner regnkläder


.....och strandgrejer. Vem vet?
Väderprognoser kan ändras.
Det har hänt förr. 
 
 
Igår läste jag på fb det finns inget dåligt väder
bara dåligt humör...
 
Det börjar dra ihop sig till årets tjejträff i Skåne.
Imorgon ska jag sätta mig på tåget. Längtar!
 
Tror det blir hur trevligt som helst oavsett väder.
En klar höjdpunkt! Sjätte året på raken vi ses. 
 
Hoppas såklart på att kunna sitta ute
 under valnötsträdet och vara på den fina stranden.
Men ser lite dystert ut på väderfronten.
 
Kul ska det bli alla fall och skönt med några
lediga dagar i fina Åhus.
 
Så önskar trevlig helg redan nu!
 
 

1 kommentar:

  1. Men å, tjejträffar som är så himla mysigt. Hoppas ni får bra väder men gissar på att det blir mycket skratt oavsett.
    Log för mig själv när jag läste om dit rostiga lås och att du kanske tagit lite intryck av min skrotfynd:) Sånt gillar jag, haha:)))
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.