13 maj 2013

Grundlurad

I lördags blev jag påmind om att det var precis ett år sedan jag blev totalt grundlurad.
Skulle gå på bio med min vän Lotta och det var planerat sen länge inget konstigt med det.
 
Det enda som jag  tyckte var lite konstigt var att hon ville hämta mig med bil
för vi hade planerat att cykla ner till bion.
Men hon vävde in det så bra och frågade lite i farten om förresten inte Göran
 skulle komma med hem till de efter bion på lite mat.
Jovisst jag kollar med honom, jättetrevligt!
 
På väg ner till bion skulle hon bara lämna av en kasse till en kompis på vägen.
Inget konstigt med det heller. Hann säga att här bor ju Veronika och Micke.
 
Då fick jag se plakaten! Hade verkligen inte misstänkt något alls för det var
över en månad kvar tills jag skulle fylla jämt. 
 
Goa innebandy och fotbollsföräldrar som ordnat överraskningsfest. 
 
Surprise!
 
 
Massor av god mat och dryck  hade de fixat och den godaste Tiramisu jag någonsin ätit. 
 
Jättefin present fick jag också en utflykt till Sturebadet Haga.
Där var vi en kulen söndag i slutet av januari och badade och
fick behandling som gjorde oss alla minst tio år yngre.
 
Åtminstone så länge lermaskerna satt på. 
 
Varmt tack igen för alltihop!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.