12 maj 2013

Bruce

Vilken kväll vi fick uppleva igår!
Fortfarande fascinerad över all energi och glädje som visades på scenen
av Bruce Springsteen och The E Street Band.

Riktigt bra! 
 
Vi var där hela familjen med goda vänner och alla verkade nöjda.
 
Minnesvärt!
 
Vi brukar vara dåliga på att komma iväg på konserter
men nu kors i taket har vi varit på två inom en månads tid.


 


 
Steven van Zandt till vänster är min favorit sen han var med i tv-serien Lilyhammer.
 
 

Mycket folk på Friends Arena över 50 000 pers på denna den tredje konserten med Bruce.
Men kanske bara en tändare bland alla mobiler? 

4 kommentarer:

  1. Härligt med livekonserter
    Jag fick ju uppleva reggae här igår,
    men brucan är ett strå vassare
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var verkligen härliga liveartister! Reggae är också bra!
      Ha en skön avslutning på helgen!

      Radera
  2. Vilken upplevelse! Jag har sett Bruce live två ggr jag med, han är otrolig, hela hans band! Vilka tårtor neda, fasen va sugen jag blev och nässelsoppa, både såg och lät gott, jag älskar soppa men har ladrig gjort nässelsoppa, antagligen för att jag är rädd för att inte ta tillräckligt späda nässlor, eller för att bränna mej, de är förknippade med SMÄRTA;) Du måste ha en av sveriges vackaraste sommarstugor med sjötomt, vilken vy med bryggan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en upplevelse! Har aldrig varit på Bruce förut. Gillar hans musik och tyckte både han och hela bandet var fantastiska. Ta handskar på bara så är det ingen fara med nässelsoppan. Det var premiär för mig att göra den men kommer nog bli en återkommande vårrätt. Ska vara supernyttigt också! Ja sjön gillar jag och har svårt att se mig mätt på för det händer alltid något. Ha en fortsatt bra söndag!

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.