17 oktober 2016

Plötsligt


Plötsligt händer det att den där
postern jag köpte i våras hamnat inom
glas och ram och kommit upp på väggen. Jag gillar ju gräs. Så den postern tyckte jag om. 


Den uppmärksamme ser att det är just gräs eller egentligen vass jag har i vasen.
Det speglar sig i tavelglaset liksom överljuset från vår dubbeldörr.


I det andra fönstret tronar min lilla ekodling. Men syns inte några tecken på någon verksamhet alls i ekollonen.
Jag som tänkte mig en rad med s k 
Hipster-ekar :)



4 kommentarer:

  1. Tänk så många trevliga saker du hinner med nu när du är hemma och har slutat jobben. Den är fin tavlan, gillar åxå gräs men mina är inte inom glas och ram än...
    Ha det gott i veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Meta! Det känns bra med en paus. Komma ikapp lite här och där.
      Sen hoppas jag att pausen inte blir för lång.
      Kram Annika

      Radera
  2. Jättefint motiv och ram! Tänk vad saker och ting tar tid ibland innan det blir av...Så tycker jag att hur det än går med dina ekollon så är de dekorativa där de står. :)
    Kramar, Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla! Ja ekodlingen blir ett litet blickfång i fönstret.
      Kram Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.