26 februari 2016

Labyrint

Labyrint heter vår nya hylla som nu kommit på plats i matrummet.


Har kikat på den länge. Finns i olika storlekar och är från Bruka. Vi hade en fyrkantig cd-hylla här förut. Den har mest bara blivit kvar fylld med skivor som aldrig spelas. Är ju så smidigt med Spotify. 
Har erbjudit mig att göra en spellista med mannens favoriter. 



Men nu har den gamla hyllan fått ge vika till fördel för den här. Nya gardiner beställde jag från Ellos och de ska väl komma på plats snart också. Lite strykjärn på de, eventuell fållning och lite fönstertvätt på några fönster.


Så nu blir det blått. Kul med lite nytt i den delen av huset man är mest.

Brukar inte beställa från Ellos men blev positivt överraskad. Snabbt gick det också. Fina kuddfodral hittade jag också. Lite gråblå även de. 



Börjar komma på banan efter en hostig vecka. Har faktiskt varit hemma från jobbet två dagar. Det händer sällan tack och lov. 

Önskar Dig en trevlig fredag!
//Annika








1 kommentar:

  1. Fin hylla. Det är fint med lite olika nivåer, blir inte så stelt då. Härligt med nya vårgardiner det behövs nu i alla snörvel och hoste tid. Jag är inte ok än. undrar när det ska ge sig
    Ha nu en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.