30 maj 2015

Rapsen blommade

Rapsen blommade så vackert när jag var i Skåne förra helgen på tjejträff.
En fördel med kylan att blomningen består längre.





Nu är det så mycket som pågår så bloggandet får stå tillbaka.
Blir varken många eller långa inlägg.
Men tycker ju det är kul att pyssla lite med bilder och bloggen
som en slags avkoppling och trevligt att få lite respons. 

Men just nu behövs tiden till mycket annat så blir lite glesare mellan inläggen.

Vi har en student att fira nästa vecka. 
Hoppas på lite sol och värme tills dess!


Körsbärsblommorna kunde inte ens kylan hålla kvar så länge.
Men ganska fina på marken också. 

Må så gott ni som brukar kika in här!

Annika

1 kommentar:

  1. Jag har upplevt rapsen två gånger i år. Först på Österlen i början på maj. Sen upptäckte jag några rapsfält på hemmaplan i år också. Jag tar vägen förbi så ofta jag kan. Lycka till med studenten. Kram

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.