13 april 2017

Twinflower

Så glad jag blev när sönerna överraskade mig med affischen på de söta Linneorna av Malin Björklund.


Hade önskat den till min födelsedag i sommar men fick den redan nu. 
Så gulligt av de!! Jag tycker så mycket om den lilla anspråkslösa Linnean som blomma och jag heter Linnea i tredje namn. Visste inte ens att de heter Twinflower på engelska. 
Passar ju också bra för jag är född i tvillingarnas tecken :) 

Tycker så mycket om Malin Björklunds alster. Sen tidigare har jag tekoppar och något fat och liten skål i serien Flora för Duka. Gillar det lätta, luftiga, akvarelliga och blommiga uttrycket. 


Så att se Linneorna på väggen direkt man kliver in genom dörren kommer göra mig glad varje gång. 


Du kan läsa och se mer av Malin på:
www.malinbjorklundritar.se


Önskar Dig en skön påskhelg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.