23 juni 2015

Hann lagom tänka tanken

Just det, hann lagom tänka tanken att en liten runda i trädgården vore välbehövligt.
Både för mig och för trädgården.

Skulle bara plocka undan efter maten först och ladda en tvättmaskin.

Jo tjena... Tjena ösregn! Stannar inne och tänder ljus istället och tar en god kopp kaffe.
Och just idag är jag inte mottaglig för det där snacket om att det finns inget dåligt väder
bara.... Jag vill ha lite sommar! Gärna snart. Visserligen jobbar jag fortfarande ett tag till men ändå och för alla andra som är lediga nu. Sommar när det är sommar och vinter när det är vinter.
Det önskar jag mig.

Aklejor och lammöron från trädgården en kväll när det inte ösregnade. Favoriter!





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.