16 juni 2015

Gäller inte allt

Verkar som det blivit en liten missuppfattning i år. Less is more gäller inte solsken det gäller inte heller för temperatur denna årstid vi vill kalla sommar.

Idén med byxgalgen har jag knyckt från Tusen idéer och en fröken.

Men jag är förstås fortfarande innerligt tacksam för att det var vackert väder när vi firade student
här om veckan.

Hittade en gammal bild från året på floristutbildningen på temat nybakad student.

Jag vet att jag gjorde någon slags blomsterkavel och några små blågula arrangemang i bakformar på plåtar med mjöl på och så hade jag letat upp min studentmössa. Undrar just var den är nu?

Tyckte väl det var fyndigt just då...  2007... De höga buketterna ser ju rätt traditionella och strikta ut.
Eller bara stela? Gult och blått var det alla fall och smaken utvecklas ju hela tiden som tur är :).

2 kommentarer:

  1. Nej inte är väl vädret något vidare, men hoppet finns kvar om en fin sommar. Det där med nybakad student var väl fiffigt :-)
    Hoppas att du får en trevlig midsommar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Nilla! Önskar Dig en fin Midsommarhelg också oavsett väder.
      Kram Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.