20 februari 2014

Tror tomaterna trivdes


             på det blå keramikfatet som jag hittade på In the mood i Stockholm för några helger sedan.
En väldigt mysig butik som ligger på Renstiernas gata 14 på söder.
På samma gata men nr: 24 finns ävenFat Cat House and Garden helt i min smak den också.
Jag har sett de här faten nästan varje gång jag tittat på Trädgårdsonsdag.
Så ibland kommer saker bara till en, inte svårt att slå till när detta dök upp
 framför mina ögon. De kommer från Sthål keramik  klicka på länken så ser du att de finns
 i flera fina färger.Serien heter Arabesque. Brukskeramik som  jag tokgillar.

Vi var på söder av en annan anledning. Vi firade att det var 20 år sedan vi träffades mannen och jag.
Det firades med att gå på musikalen Priscilla, vilket var en fullträff. Det tyckte alla i familjen.
Vi fick verkligen en dos av glamour, dans och 80-tals musik. Vilka kostymer, håruppsättningar och
inte minst skor i den musikalen. Många klädbyten!!
Rekommenderas! Bra artister. Visas till maj.



Mycket här vi gjort och mycket har hänt under våra tjugo år. 
Hoppas på många fler fina år tillsammans!


2 kommentarer:

  1. Grattis till 20 år! Och vilket jättefint fat, så fräscht att servera när maten syns!!! Ja, dessa två butiker är guldställen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mari! Ja det var ju Du som tipsade mig om In the mood från början :) Ett experttips med andra ord! Tackar jag för.

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.