12 januari 2017

Toppendag

I lördags var det en så bra dag. 

Först en liten tur till en liten trevlig butik på landet utanför Enköping. Både nya pryttlar och loppis. Butiken i Löth. Dit kommer jag åka igen. 


Och framåt sensommaren måste jag komma ihåg att flytspackla fröställningarna på mina Allium. 

Ja det fanns mycket att kika på och hon i butiken tyckte jag hade en tålmodig man :) Det har jag! 


 
Snöigt och fint i lördags. 
På eftermiddagen blev det årspremiär på längdskidor. Skönt att vara ute. Varm saft och en bastu på det. En härlig lördag och nu är det snart helg igen! Dagarna flyger fram. 

Det blir ljusare ute, fågelkvitter  och tulpantider. Så skönt! Bara lite trisr att snön inte fick bli kvar, jag vill åka mer skidor. Men det kommer nog mer snö.

1 kommentar:

  1. Vad trevligt det ska jag lägga på minnet. Har massor att läsa igen nu det blir så ibland. så fint det är i dina fönster.
    Ha det gott i slutet av veckan
    kram Meta

    SvaraRadera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.